Komunikat strony

szklanka z kranówką wypełniona owocami

Dla klienta

Duplikat faktury

Jeśli nie otrzymałeś faktury lub ją zagubiłeś, wystąp do nas o jej duplikat:

  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie lub przy pl. Starynkiewicza 5 w Warszawie;
  • listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów MPWiK w m.st. Warszawie S.A.:
    pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
  • poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
  • poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dodając zgłoszenie w zakładce Korespondencja.

Wniosek o wydanie duplikatu faktury możesz złożyć na naszym formularzu. Jeśli nie posiadasz dostępu do przygotowanego przez nas wniosku, możesz dostarczyć własne pismo, pod warunkiem, że treść merytoryczna będzie tożsama z treścią zawartą w naszym formularzu.

Wzór prawidłowo wypełnionego wniosku o wydanie duplikatu faktury

Jeśli wystarczy Ci jedynie odpis faktury, pobierz z e-BOK lub skontaktuj się z nami telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00. Nasi konsultanci infolinii, po przeprowadzeniu procedury identyfikacji Odbiorcy Usług mogą również przekazać Ci dane potrzebne do dokonania płatności np. kwotę, termin płatności, numer konta, numer faktury.

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a