Duplikat faktury
Jeśli nie otrzymałeś faktury lub ją zagubiłeś, wystąp do nas o jej duplikat:
- osobiście w Dziale Obsługi Klienta;
- listownie na adres: MPWIK w m. st. Warszawie S.A., pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
- wyślij e-mail na adres: dok@mpwik.com.pl;
- wypełnij zgłoszenia przez e-BOK.
Wniosek o wydanie duplikatu faktury (wzór wypełnionego formularza znajdziesz tutaj) możesz złożyć na naszym formularzu. Jeśli nie posiadasz dostępu do przygotowanego przez nas wniosku, możesz dostarczyć własne pismo, pod warunkiem, że treść merytoryczna będzie tożsama z treścią zawartą w naszym formularzu.
Jeśli wystarczy Ci jedynie odpis faktury, skontaktuj się z nami telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 lub pobierz odpis z e-BOK. Nasi konsultanci infolinii, po przeprowadzeniu procedury identyfikacji Odbiorcy Usług mogą również przekazać Ci dane potrzebne do dokonania płatności np. kwotę, termin płatności, numer konta, numer faktury.