Komunikat strony

17.03.2020

Obsługa klientów MPWiK – działania prewencyjne

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji informuje, że Dział Obsługi Klienta od dnia 12.03.2020 roku pozostaje nieczynny do odwołania. Nie ma również możliwości załatwiania spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibach Spółki.

W trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych, uprzejmie informujemy, że Dział Obsługi Klienta pozostaje nieczynny od dnia 12.03.2020 r. do odwołania.

Zachęcamy do kontaktu:

  • telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek - piątek 7:00 – 15:00)
  • listownie na adres: MPWIK w m. st. Warszawie S.A., pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa;
  • poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl;
  • Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK);
  • poprzez fax: 22 445 50 05

Jednocześnie informujemy, że od dnia 12.03.2020 r. do odwołania pracownicy MPWiK w m.st. w Warszawie S.A. nie dokonują odczytów wodomierzy. W związku z powyższym zwracamy się z uprzejmą prośbą o podawanie odczytów wodomierzy za pośrednictwem wskazanych wyżej kontaktów lub bezpośrednio do Działu Odczytów:

  • telefonicznie: 22 445 68 76, 22 445 68 77, 22 445 68 78 (poniedziałek-piątek 7:00 – 15:00);
  • poprzez SMS pod numer 664 077 088 (koszt SMS wg aktualnych stawek operatorów telefonii komórkowej).

Wstrzymane zostały także inne usługi, w szczególności: wydawanie warunków na pobór wody z przystawki hydrantowej oraz ich wypożyczanie, kontrole techniczne zestawów wodomierzowych, sprawdzanie i naprawa wodomierzy  oraz ich demontaż do ekspertyz.

Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie ma wpływu na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a