Obsługa Klientów w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie – od 01 lutego wznawiamy odczyty wodomierzy głównych zamontowanych w piwnicach i innych pomieszczeniach, wymagających wejścia pracowników do budynku.
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. informuje, iż od 01 lutego 2021 r. wznawiamy odczyty wodomierzy głównych zamontowanych w piwnicach i innych pomieszczeniach, wymagających wejścia pracowników do budynku.
Zachęcamy do kontaktu:
- telefonicznie: nr infolinii 22 445 50 00 (poniedziałek - piątek 7:00 – 15:00)
- osobiście po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie
- listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.: pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa
- poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl
- Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK)
- poprzez fax: 22 445 50 05
Ponadto informujemy, iż nadal mogą wystąpić opóźnienia w zakresie nadzoru budowy i odbioru przyłączy.
Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie ma wpływu na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.
Za niedogodności serdecznie przepraszamy.