Reklamacja faktury
Kiedy możesz reklamować fakturę?
- jeśli na otrzymanym rozliczeniu zauważysz błędne wskazanie wodomierza głównego;
- jeśli ekspertyza wodomierza potwierdziła błędne działanie wodomierza głównego;
- jeśli nastąpiła awaria przyłącza wodociągowego, wówczas możemy odstąpić od naliczania opłat za ścieki, które w wyniku awarii nie zostały odprowadzone do kanalizacji; wystąpienie awarii należy niezwłocznie zgłosić do MPWiK, powinieneś również udokumentować awarię (zdjęcia, faktury za naprawę instalacji); nasi pracownicy przeprowadzą także kontrolę w terenie.
Co powinieneś wiedzieć?
- reklamując fakturę nie powinieneś zwracać jej oryginału;
- do czasu rozpatrzenia reklamacji jesteś zobowiązany opłacać otrzymane od nas faktury;
- jeśli stwierdzimy nieprawidłowości w naliczaniu opłat za nasze usługi, wystawimy fakturę korygującą; korekta może obejmować więcej niż jeden okres rozliczeniowy, jeśli wcześniej także występowały nieprawidłowości lub błędy w naliczaniu należności;
- jeżeli z wyliczonej przez nas korekty będzie wynikała nadpłata, zaliczymy ją na poczet przyszłych płatności, możesz także wystąpić o jej zwrot;
- jeżeli nie otrzymasz faktury w okresie planowanych rozliczeń zgodnie z zawartą umową, zgłoś ten fakt do Dziale Obsługi Klienta.