e-BOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta
1. Co to jest e-BOK?
e-BOK - Internetowe Biuro Obsługi Klienta jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z naszą Spółką. Rozwiązanie to umożliwia m.in.:
- w prosty i wygodny sposób kontrolowania należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków (data wystawienia faktury i termin płatności, historia rachunków, aktualny stan konta);
- podanie stanu wodomierza i sprawdzenie odczytów od daty zawarcia umowy;
- dostęp do treści zawartej umowy (data zawarcia umowy i jej numer, numer wodomierza przyporządkowanego do umowy);
- aktywację usługi e-FAKTURA (zmianę adresu e-mail, wycofanie akceptacji usługi);
- dokonania płatności (za faktury udostępnione w eBOK) za pośrednictwem kanału elektronicznego, w bezpiecznej formie przy użyciu karty płatniczej lub przelewem, łącząc się bezpośrednio ze swoim bankiem - e-PŁATNOŚĆ
- wysyłanie korespondencji np.: zgłoszenia awarii, reklamacje jakości wody, zmiany danych strony umowy (możliwość sprawdzenia historii dokumentów wysyłanych do Spółki za pośrednictwem e-BOK).
2. Jak założyć konto w e-BOK?
1. Wejdź na stronę internetową https://ebok.mpwik.com.pl
2. Kliknij przycisk "Rejestracja".
3. Podaj w formularzu zgłoszeniowym numer (otrzymanej) faktury, wartość faktury, Twój adres e-mail oraz hasło (możesz podać też numer telefonu).
4. Zapoznaj się z treścią Regulaminu e-BOK
5. Kliknij "Akceptuję regulamin ".
6. Przepisz kod z obrazka i kliknij "Wyślij".
3. e-BOK - dla administratorów i zarządców nieruchomości
Aby założyć konto „Administratora” wystarczy wysłać zgłoszenie na adres e-mail: ebok@mpwik.com.pl. W tytule wiadomości należy wpisać „Administrator/zarządca nieruchomości”, a w treści podać pełną nazwę firmy wraz z wykazem adresów administrowanych nieruchomości.