Komunikat strony

szklanka z kranówką wypełniona owocami

Dla klienta

Nadpłata

Nadpłata może pojawić się w sytuacji, jeśli:

  • dokonałeś dwukrotnej opłaty za tą samą fakturę;
  • nie odwołałeś stałego zlecenia w swoim oddziale banku po rozwiązaniu umowy na usługi świadczone przez MPWiK;
  • pod koniec okresu rozliczeniowego powstała różnica między prognozowanym, a realnym zużyciem dostarczonej wody lub ilością odprowadzonych ścieków;
  • otrzymałeś rozliczenie uwzględniające stan wodomierza odliczającego, będącego własnością Odbiorcy Usług, który opomiarowuje wodę zużytą bezpowrotnie (wodomierz ogrodowy lub do celów technologicznych).

Nadpłatę zaliczamy na poczet przyszłych płatności. Możesz także wystąpić o jej zwrot, wówczas zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.

Jeśli chcesz wystąpić o zwrot nadpłaty, złóż wniosek o zwrot nadpłaty (wypełnij jeden z dwóch poniższych plików):

Jeśli nie posiadasz dostępu do przygotowanego przez nas wniosku, możesz dostarczyć własne pismo, pod warunkiem, że treść merytoryczna będzie tożsama z treścią zawartą w naszym formularzu.

Wniosek możesz dostarczyć:

  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta przy ul. Zaruskiego 4 w Warszawie lub przy pl. Starynkiewicza 5 w Warszawie;
  • listownie/za pośrednictwem kuriera na jeden z adresów MPWiK w m.st. Warszawie S.A.:
    pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa;
  • poprzez pocztę elektroniczną - adres e-mail: dok@mpwik.com.pl – PAMIĘTAJ aby dodać go jako załącznik do wiadomości elektronicznej;
  • poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dodając zgłoszenie w zakładce Korespondencja.

 

Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Udostępnij link do strony:
Przez email
Przez facebook'a